Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

woensdag 27 mei 2009

Nostalgisch / Nostalgic

Voor dit kaartje heb ik poëzie-plaatjes gebruikt. Zucht......jeugdsentiment...... Tis trouwens een soort pop-up card.

I don't know if this is a Dutch thing: when we were young (sigh.....) most of us girls had a album, in which our friends could write little verses. The pictures I used on this card are the kind of pictures they used to decorate the pages they had written on. ......Ah....childhood memories.......
BTW. It's a kind of pop-up card.

























10 opmerkingen:

  1. ja zucht ik ken het die leuke poeziealbums maar je kaart is heerlijk nostalgisch en ook mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je kaart mooi geworden zeg, wat een goed idee om poezieplaatjes te gebruiken.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje...inderdaad doet me het aan vroger denken....heel leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super super mooi zeg maar wat een energie en creatief vrouwtje ben jij zeg.
    Moet ik nog even doorgaan.
    Ik zeg nog één keer PRACHTIG.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is zo mooi Ellis! ik ben altijd al helemaal dol op poezieplaatjes geweest. Door het mooie modelletje komen de plaatjes erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ellis ik ben er helemaal weg van!!!
    PRACHTIG in een woord!!!!

    lieve groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig kunstwerkje is dat geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kunstwerk heb je er weer van gemaakt. Super. groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemiddag Ellis. Ik heb is even rond gekeken op je blog.... Wat maak jij schtitterende creaties zeg, Wat een prachtige kaarten en doosjes ook.
    Ik kom zeker regelmatig bij je langs hoor.

    Fijne dagen.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwwie , deze is supermooi !!!
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen