Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

maandag 31 augustus 2009



Deze mooie Award kreeg ik van Willy (dank je wel!) Nu is het de bedoeling dat ik 7 dingen over mezelf vertel...................lastig.................
1. Ik ben geboren in Deventer.
2. Ik ben getrouwd met Gert.
3. Wij hebben een schat van een teckel van 7 jaar, hij is zo goed als blind. Ik ben dus een "blindengeleide-mens"
4. Er wonen bij ons ook nog een valkparkiet, die een beetje kan praten en liedjes fluit en een oud parkietje.
5. Ik heb jaren lang figuurkaarten ontworpen en gemaakt.
6. Ik heb 5 Hobbydols-boekjes op mijn naam staan.
7. Mijn andere hobbies zijn: lezen, puzzelen, breien en hobbyshoppen.
O jee, nu moet ik kiezen......7 mensen om de Award aan door te geven......ik geef hem door aan:
Peet
Ineke DC
Caroline
Anneke
Miranda
Suze
Jenine

7 opmerkingen:

  1. wahoeeeeee meiske, ga snel een plekje zoeken voor deze award...jij ook gefeliciteerd maar kan ook niet anders het is ook een pracht site doe je hebt....liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je award je hebt hem verdiend oh en wat is die vaas super

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo ellis,

    jeetje wat geweldig, dit had ik echt niet verwacht,
    ik zie ze vaak voorbij komen op al die blogs, maar dat ik er 1 krijg, ben helemaal sprakeloos( blos)
    hartelijk bedankt ellis, en jij ook gefeliciteerd met deze award, je hebt hem dubbel en dwars verdiend met al die mooie creaties die je ontwerpt,
    ik ga hem snel op mijn blog zetten.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je Award Ellis.
    En bedankt voor de Award voel me vereerd dank je wel,ik ga mijn best doen.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhhhhhh...een award !!!
    goh.. dank je wel ellis...
    (buigt naar het publiek..)
    en hierbij wil ik ook mijn ouders bedanken en mijn kinderen en mijn buren en mijn vriendinnen..
    hahaha zoiets zeggen ze toch allemaal bij de uitreiking van een prijs !!!
    maar echt wel bedankt hoor ellis.. ik ga hem een mooi plekkie geven !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je award. Je maakt hele mooi dingen en heb net een doosje gemaakt uit je boekje: doosjes maken met Ellis. Ik heb me gelijk maar aangemeld als volger van je blog.

    BeantwoordenVerwijderen