Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

woensdag 24 februari 2010

Doosje / Box HJ 60

Klein driehoekig doosje met laatje.

Small triangular box with drawer.




























13 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt, helemaal toppie
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ellis het is weer schitterend.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je creaties zagen er weer allemaal toppie uit in het hj

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Ellis, ik kan weer niet anders zeggen dat al je nieuwe creaties hieronder weer schitterend mooi zijn !!!!!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak jij prachtige dingen, geweldig.

    Ben maar gelijk volger geworden bij je.

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owww wat ziet het er weer gaaaaaaaaaaf uit allemaal...dat doosje om te kwijlen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi ellis,

    wat heb je dit weer allemaal geweldig mooi gemaakt, en vooral dit bekende doosje, je hebt er echt een kunstwerkje van gemaakt, geweldig.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi ellis,

    ja ik ben bezig om een ander blogsetje erop te zetten, maar om de een of andere reden lukt het niet meer, en toe was ik alles ineens kwijt,
    maar ik ga stug door, het zal toch eens moeten lukken,
    bedankt voor je compliment op mijn creaties.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. geweldige creatie's weer zeg !!! enne ben benieuwd naar je volgende voor hobbyzine en HJ. ik ben klaar voor Hobbyzine en ga een begin maken voor de volgende HJ..
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastic cards Ellis - am so glad I've discovered your bog.

    Sam
    x

    HJ Forum.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello,
    I have no idea where I can email you...So I will just ask you here. How did you get the snow effect on your blog? I love that..My name is Rhea email rhea34@charter.net my blog www.nightowlstamper.com Thank you

    BeantwoordenVerwijderen