Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

woensdag 24 februari 2010

Pop-up










































5 opmerkingen:

  1. Ellis ik kan alleen maar zeggen het is
    !!!!SCHITTEREN!!!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Ellis wat geweldig mooi is deze kaart met doosje,kan ik het patroon ergens vinden??

    gr..Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OLa. Moro no Brasil
    Muito lindo seu trabalho, maravilhooooso. Deus te abençoe.
    Meu email é: apenas_sol@hotmail.com.
    Bjos
    Izabel

    BeantwoordenVerwijderen