Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

donderdag 21 oktober 2010

2 kerstkaarten/christmascards

2 variaties op het zelfde patroon: een rechthoekige en een vierkante kaart.

2 variations made with the same template: 1 rectangular and 1 square card.




















3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Ellis, de onderste is mooi van kleur!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellis

    wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Ellis,

    your new Creations are soooo pretty! I like your style so much. Everytime they are so inspiring to me.

    Lots of Hugs and a nice Weekend.
    Dunja

    BeantwoordenVerwijderen