Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

zondag 17 oktober 2010

2 Kerstkaartjes/Christmascards























Gebruikte mallen/ The stencils I used:
Marianne Design Creatables LR0112 (kaart/card)
Marianne Design Creatables LR0142 (bloemen groene kaart/flowers green card)
Nellie Snellen bladpons/embosser (leafpunch/embossing punch) FLP011 en/and FLP004
Stempels/Stamps:
Penny Black clearstamps: Candy cane wishes

12 opmerkingen:

  1. Prachtig zijn je nieuwe kerst kaarten.
    Leuke stempels ook.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellis
    Wouw, ik heb even je kaarten van de afgelopen tijd bekeken en wat zijn ze weer mooi.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellis

    Prachtig deze 2 kaarten en wat een lieve stempels.

    groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Both colors are very beautiful! Love the poinsettias!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn dit mooie kaartjes!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwwwwwwwwwww wn nog een wauw. Wat mooi.De dies is super en dan de afdrukjes en kersstermal. Pffff ben verliefd.

    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee zo heb de stanzen ook maar vind die een heel leuk idee het is een prachtig kaartje geworden grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaarten Ellis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. allebei je kaarten zijn geweldig mooi!
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauww wat zijn dit weer prachtige kaarten Ellis.
    Heel mooi.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This christmas card are magical!!!! Perfect done!

    BeantwoordenVerwijderen