Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

zaterdag 25 augustus 2012

HJ 89 Kado-doosje "Nieuwe woning"



5 opmerkingen:

  1. hoi hoi,

    wat leuk dat je weer in blogland bent en bedankt voor je berichtje.
    je creaties zien er zoals gewoonlijk weer toppie uit,
    fijn weekend toegewenst.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een snoeppie zeg heel mooi gedaan grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 3 prachtige creaties Ellis


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellis,
    Vandaag je blog maar eens opgezocht en kom tot de ontdekking dat ik al meerdere creaties van jou hebt gemaakt, maar dan via HJ. Super creaties maak je. Nu heb ik iets uit HJ 76 gemaakt en zal het straks posten.
    Bedankt en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen