Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

zondag 26 april 2009

Dit noem ik mijn "hoekje". I call this my "corner"

Dit is 1 van mijn oudere ontwerpjes. Ik heb alleen de vorm van de kantjes veranderd. De vlinders heb ik gemaakt met een 3D stempel van Marianne Design.

This is one of my older designs. I just changed the shape of the sides. I made the butterflies with a 3D stamp from Marianne Design.




















































Om de kaart te versturen haal je het lintje eruit en vouw je zijkantjes naar binnen.
To send the card, just remove the ribbon and fold the sides down.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Ellis, heel leuk model super..
    Prachtige kleuren.

    liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ellis,

    Wat een Gaaaafffff boekje zeg heel mooi,dat is een mooi cadeautje om te krijgen of te geven.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi bij mij stond er zo'n ingewikkeld woord :p ik zeg "gewoon" geweldiggggg Ellis hoe verzin je het steeds weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh wat gaaf weer allemaal Ellis!!! waar haal je het vandaan????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig model. Het is echt een mooi hoekje zo! Ook erg leuk voor moederdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellis,

    Wat is dit weer een SCHITTEREND leuk hoekje geworden, wat heb je toch veel inspiratie, daar kunnen we nog heel veel van leren.

    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen