Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

zondag 12 april 2009

Tuin lantaarn

Het leek zo'n leuk idee, "even"een tuin lantaarntje maken, maar pfffffff wat een klus!
Maar, na 2 dagen prutsen en puzzelen, heb ik het tóch voor elkaar !
Ik heb er zo'n nep-waxinelichtje in gezet, maar je kunt hem natuurlijk ook met iets lekkers vullen.














































































6 opmerkingen:

  1. Jeee wat een gaaaaaaf idee zeg Ellis je hebt het super gemaakt en je kop en schotel is ook super mooi !
    Gezellige dagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is je lantaarntje mooi geworden zeg,super maar dat geloof ik dat het veel werk was.
    Het is een compliment waard hoor.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan !!!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lantaarn en wat een leuk idee weer.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf geworden, Ellen !! Ik snap niet waar je al die gave ideen vandaan tovert :-)
    Patti xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW!!!

    This is absolutely GORGEOUS.

    I love candles, BEAUTIFUL.

    Elaine x

    BeantwoordenVerwijderen