Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

dinsdag 5 mei 2009

Enveloppe

Ik heb een klein foutje gemaakt bij deze kaart, ik heb eerst "gefeliciteerd"gestempeld en toen het kantje er langs geplakt. Maar als je hard loopt, zie je er niks van ;-)

I made a little mistake making this card, I stamped "Gefeliciteerd"(congratulations) first and then glued on the lace. But, as we say in Holland: if you run, you won't notice ;-)




























10 opmerkingen:

  1. is niks van te zien ellis!
    je hebt weer een bjoetie van een creatie gemaakt!!!!!!!!!!

    complimeten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb je hard gelopen, Marja? ;-) ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. als je het niet verteld had was het niet eens opgevallen, vind hem super maar ook de rest van je creaties dus ik kom je lekker volgen, neem ook eens een kijkje op mijn blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb al even gegluurd Ellen en volgens mij heb ik mijn berichtje twee keer geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi ellis,

    dank je wel voor je compliment, de inkt die ik gebruik is van pergamano, jaren geleden ben ik begonnen met pergamano kaarten maken en ik heb alle benodigdheden nog bewaard, dus ook de inktpotjes in verschillende kleuren, die gebruik ik nu voor de kaarten.
    maar wat geweldig weer dit envelopje, meid hoe kom je toch telkens weer op zulke leuke ideeën,
    ik blijf je volgen dat weet je.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Ellis

    Ik vind je creaties allemaal erg mooi en heel apart!

    Mijn complimenten hoor!...geweldig leuk!!

    groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ellis

    wat leuk zeg deze envellope, heel leuk idee.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ellis,

    Je kaart is weer net als al je andere creaties een plaatje,ik loop nooit hard maar ook dan viel het mij niet op hoor.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw....ik zie weer schitterende dingen bij je Ellis!
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. bedankt voor al jullie leuke berichtjes! :-)

    BeantwoordenVerwijderen