Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

donderdag 25 juni 2009

en nog één/ and another

Ik vindt die romantische vintage kaarten zo leuk om te maken! Het is alleen jammer dat de kleuren op de foto vaak afwijken van de echte kleuren.

I love making romantic vintage cards!

14 opmerkingen:

  1. hallo ellis,

    ......SUPER...... wat een mooie nostalgische en romantische kaart weer, ik had je al gemist op mijn blog, leuk om weer wat van je te horen.

    de nestabilities zijn idd small en large,
    en de bloem is idd een shapebilities, deze kun je ook leuk inkleuren met verf, inkt of een airbrush, dit was even een probeerseltje.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Ellis, prachtig plaatje ,heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zuchttttttttt.........ik kan er ook niet genoeg van krijgen Ellis !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het is weer een plaatje meiske je nieuwe kaart.

    liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super mooie kaart heb je gemaakt!

    ook je andere creaties zijn heel errug mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. helemaal top meer kan ik er niet van zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. absolutely stunning, love the soft subtle shades, beautiful layout and the flowers and foliage looks really effective, love all your wonderful creations, xx vicki xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vintage is niet mijn stijl, maar begin het steeds mooier te vinden. Deze is geweldig!
    Fijn weekend Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is prachtig geworden.

    Groetjes, Corinde.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een schoonheid Ellis . Ik hou er ook zo van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje zeg, en prachti die vintage stijl !!

    BeantwoordenVerwijderen