Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

dinsdag 20 oktober 2009

Pop-up

Het patroon voor deze pop-up bal vond ik op internet. Als je de kaart opent, veert de bal omhoog. Hier vind je het patroon ------------> http://www.lindalucine.com/id44.html

I found the template for this card somewhere on the net. When you open the card, the ball pops up. You'll find the template/workshop here ----> http://www.lindalucine.com/id44.html




















17 opmerkingen:

  1. oooooo wauw!!!waar kan ik dat patroon vinden!!
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Loves Ellis,

    can you say to me times, how you always make that? That is simply mad! This map is fantastically beautiful. I am totally enthusiastic and sit still staundend before my computer screen. Greatly!!

    Dearest greetings Dunja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ellis! wat een bijzonder en apart model is dit! Heel mooi uitgevoerd ook. Prachtig , ik ben er weer helemaal weg van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart is dit!!

    ontzettend mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi ellis,

    .......GEWELDIG.......
    ik heb dit patroon ook nog liggen maar helaas geen tijd gehad om er wat van te maken,
    maar nu ik dit zie jeuken mijn handen om er mee aan de slag te gaan.
    het ziet er ook fantastisch uit.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. whow wat een super verassing zit er in die kaart helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee zeg!
    Echt geweldig.
    De bal die er zo uit springt, dat verwacht je niet eens als je de bovenste foto ziet.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wacht ff ben zo terug....ff me doekje halen *wink*

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat is nog eens een verrassing als je de kaart open maakt, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yor works are sooo wunderfull! And this card is... simply great!
    Hugs Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart zeg!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt allemaal voor de leuke reacties !

    Thank you all for your nice messages !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhh, wat ziet dat er gaaf uit zeg!! Echt schitterend gemaakt. Een kaartje is altijd leuk om te ontvangen, maar deze zéker. Heel erg leuk! Ik hoop het patroon ook nog eens ergens tegen te komen....
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ellis, dit vind ik geweldig en wat ziet het er mooi uit. Mag ik vragen waar je dat patroon kunt vinden.
    groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor de link, Ellis! Lief van je dat je hem voor ons opgezocht hebt.
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Ellis, wat een magisch geweldig idee! echt super bedankt dat je dit met ons wil delen!

    veel liefs,

    Mélanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De link naar het patroon is niet meer actief. Kun je mij het patroon toesturen?

    BeantwoordenVerwijderen