Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

maandag 5 april 2010

Een Award gekregen!













Dank je wel Sylvia ! De 10 dingetjes over mezelf sla ik dit keer even over, maar ik geef de Award natuurlijk wél door, aan:
- Caroline
- Peet
- Suze
- Hobby Vision Design Team
- Willy
- Loes
- Ellen (Nostalgische Tijden)
- Inge
- Miranda
- Monie (Cards and Creations)




8 opmerkingen:

  1. Ellis,
    bedankt voor de Award !
    groeten Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. te gek dat je hem door geeft aan mij!!
    tof!!!
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel, Ellis, hij gaat in de virtuele prijzenkast :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ellis
    Wat geweldig, dank je wel ik zal hem met trots op mijn blog plaatsen !!
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. meid bedankt dat je hem aan mij doorgeeft en ...ik heb graag van alles twee dus dat komt helemaal goed :-). Je hebt weer heerlijke kaarten gemaakt zo met die magnolias...toppie weer...Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh....dank je wel Ellis, vind het altijd weer een hele eer hoor ;)
    Groetjess, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel Ellis voor de award, ik ben er heel blij mee.


    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen