Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

zaterdag 10 april 2010

heel erg groen ;-)

nou nog leren om binnen de lijntjes te blijven..................;-)

Papier/paper: Tilda en Papermania:Rose Garden. Stempel/stamp: Pergamano Fairies 1

9 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig ook de basis kaart is super!

    Liefs Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ellis,

    wat is deze leuk geworden, en je bent toch aardig tussen de lijntjes gebleven, als je niks had gezegd had het niet opgevallen, nee hoor hij is schitterend, en dit model blijft leuk om te maken.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay Ellis,

    Nou meis hier kan je echt trots op zijn..
    Wat een geweldige kaart...en de kleur is prachtig!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is super Ellis!
    en wat heb je mooi papier gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. maar owwwwwwwwwww zo mijn kleur :-) Weer leuk gedaan meis en soms is het mooi om wat slordig te kleuren vind ik zelf.. Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ellis,

    Je hebt er weer iets moois van gemaakt!

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Adorable image.. Love the colours and the details are beautiful!
    hugs, Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind hem gaaf hoor, Ellis! en dat binnen de lijntjes gaat toch goed zo!?
    groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen