Over mij

Mijn foto
Leuk dat je even op mijn blog komt kijken! En nog leuker als je ook een reactie achterlaat ! Ik ben dus Ellis Hendriks, getrouwd met Gert en samen samenwonend met een hele lieve hond en een vrolijke vogel. Ik ontwerp en maak al een aantal jaren (figuur)kaarten voor het Hobbyjournaal. Een tijdje geleden heb ik het scrappen ontdekt. Het leukste vindt ik het ontwerpen en maken van doosjes. Maar kaarten maken doe ik ook graag, eigen ontwerp én mooie ontwerpjes van anderen.

woensdag 12 januari 2011

Vogelkooi/ Birdcage





































Gemaakt met de nieuwe (en een kerst)Creatables (Marianne Design.)


Made with the new (and a Christmas) Creatables (Marianne Design)






14 opmerkingen:

  1. Wat is dit schitterend Ellis!!
    groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is schitterd mooi heb vandaag ook de vogelkooi stanzen gekocht maar nog geen tijd gehad on ze uit te broberen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mei, das ist ja traumhaft schön geworden, phantastisch.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldig ellis,

    wat is dit mooi gemaakt,
    pas maar op dat de vogels niet weg vliegen.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit knap gedaan. Erg mooi gemaakt en zeer creatief.

    Groetjes
    marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. your cage looks great with the birds on it.

    Ali x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw...wat is die gaaf Ellis, ik heb die mal ook in mijn handen gehad...nu toch spijt dat ik hem niet genomen heb ;)
    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend! Wat knap om de vogelkooi zo mooi vierkant te krijgen. Mag ik vragen met welke lijm je dat hebt gedaan?

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Ellis
    wat een supergaaf kooitje is dit geworden, ben er helemaal kapot van! Geweldig,
    zit me toch wat af te vragen net als mijn voorganger: Hoe heb je die kooitjes zo netjes aan elkaar gekregen?
    Ik hoop op een antwoord!
    Groetjes Xandry
    Ps: Je staat al heel lang op mijn blog tussen mijn favjes ik bewonder je enorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Ellis,
    heel erg bedankt voor je antwoord, ik ga het eens proberen!
    Leuk hoor super!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke jou kooi, ook ik heb hem gebruikt en sta ermee in de hobbykrant, zie mijn blog....

    Warme groetjesm
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. And the first time I pass by here.
    Very beautiful their work. Turned his follower and fan.

    Brotherly hugs lots of light

    WWW.ateliersuriel.blogspot.com
    WWw.hospitalespiritualdomundo.blogspot.com


    E a primeira vez que passo por aqui.
    Muito lindos seus trabalhos. Virei sua seguidora e fã.

    Abraços fraterno de muita luz

    WWW.ateliersuriel.blogspot.com
    WWw.hospitalespiritualdomundo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wooow..Soo happy that I found your blog again Elli♥!! You make those mnost beautifuuul creations, and I love going here and get some inspirations♥!! Thank you so much for sharing these beautie sweetie!
    Hugs from Ellen

    (I have a big Candy going on, if you're interested;D)

    BeantwoordenVerwijderen